Pages

Alhamdulillah (=

Bismillahirrahmanirrahim.
 
  
seeing people's back when they leave, sometimes can be so sad. you just don't know when they'll turn around and walk towards you again - Liyana.

Alhamdulillah dah selamat sampai di bumi Mesir tengah hari kelmarin (= Alhamdulillah semuanya dipermudahkan olehNya. Sejuta penghargaan buat JPA, MAS dan semua yang bertungkus lumus melancarkan perjalanan pulang kami semua. Jzkk.

Walau ramai sangat pelajar JPA, namun alhamdulillah segalanya berjalan lancar. Budak JPA kan budak baik dan taat? hohoho. Semua kerja boleh dilakukan dengan cepat andai kata kita semua bagi kerjasama. Apa yang penting? KERJASAMA :D

Egypt?

So far, alhamdulillah. Sebaik sahaja keluar dari Cairo airport, terasa nak terbang sebab angin kuat hohoho. Ngee. Mesir masih sejuk! Bajet Mesir dah x sejuk. Lupa. Sekarang masih dlm musim sejuk. Patutlah 15 degree. 

Tercari-cari ada ke perubahan? Mungkin ada. Sedikit. Tak mungkin dalam masa sebulan segalanya berubah kan? Hohoho. Tapi egyptians agak meraikan kedatangan kami. Mcm pelik je kan? Mungkin sebab dah sebulan Mesir sunyi ngan budak melayu hehehe. 

Dan bila tiba di rumah, alhamdulillah rumah dalam 'keadaan' yang ditinggalkan sebulan yang lepas. Alhamdulillah lega. Cuma, debu2 pasir je lah yang ada. Haish. Peti sejuk pun ok. Selamat makanan yang ada :D cuma makanan yg kat luar je lah yg dah berkulat. Balik2 air plak xde. Adehh~ nak kena menanti pak cik Ibrahim T.T

Alhamdulillah semuanya ok (=

Buat semua keluarga, mohon maaf along hulurkan sebab tak sempat nak jumpa semua sebelum balik ke sini. Dapat berita kena balik sini pun dalam keadaan mengejut T.T. Dan buat sahabat2 yang dah merancang nak keluar sama2 dan nak jumpa, saya mohon maaf juga, insyaAllah ada rezeki kita jumpa nanti yer (=

khas untuk mama, abah dan adik2 yg tercinta, alhamdulillah semuanya ok. Jangan risau ok. InsyaAllah semuanya selamat dan along akan ingat segala pesanan. Sayang semua, kalian semangat along. 

So...

JOM KEMBALI MEMULAKAN PERJUANGAN.

Perjuangan masih panjang untuk ditempuhi. Allah dah bagi masa sebulan untuk berehat, untuk bersama keluarga tercinta. Dan sekarang tiba masanya utk kembali meneruskannya. 


nota : hati tertinggal di Kelantan, Malaysia T.T


- phone rosak, so semua number dah xde T.T 

 

btemplates

0 comments: