Pages

hentikannya.

Hari ni 7 muharram 1432,
hari lahir saya mengikut kalendar Islam (=
bukan semua org tahu tarikh lahir masing2 dlm kalendar islam kan?

xde idea nak tulis pe,
tp ada org yg meminta sy utk menulis
agak2 dia peminat setia WWK la kot
sampaikan rindu nak membaca tulisan saya.

blog ni bukan blog yg istimewa,
hanya sekadar coretan kehidupan saya.
sy bukan sasterawati,
saya bukan penulis yg hebat
yang mampu nak memikat hati2 pembaca melalui tulisan.
saya adalah saya (=

cuma...
hari ni dan hari-hari sebelum ni
saya TERUJI dengan satu masalah.
mungkin 'anda' yg baca faham kan,
dan memg saya nak anda baca.

Saya tak mengenali anda
saya tak tahu siapa anda
apa motif anda
kenapa anda buat mcm tu.

Anda kata itu hanya GURAUAN,
tapi bila saya terasa TAKUT
adakah itu dipanggil gurauan lagi?
bergurau ada batasnya sahabat,
ada adatnya.

selama ni saya diam, 
saya buat tak tahu,
tapi anda betul2 menguji kesabaran saya,
sabar manusia ada tahapnya sahabat.

saya tak nak panjangkan cerita,
moga berakhir di sini
dan...

saya dengan rendah diri, 
saya ingin meminta maaf dari anda
mungkin ada salah saya
yang mungkin saya tak perasan saya dah buat silap,
walhal saya tak tahu pun siapa anda.

pesanan khas utk anda,
jgn bergurau begini lagi. 
Hormati org lain,
cuba bayangkan anda yg kena,
marah tak?
ke tersenyum je?

ikhlas,
nur izzati binti mohd hashim,
sayeda zainab, kaherah, 
mesir.

nak buku ni!
andai saya kata maaf itu diterima 
bila saya dapat buku ni, mcm mana?
kejam x? hahaha...


p/s : saya mengalah bukan tanda saya kalah! tapi, saya penat utk terus melayan. hanya buat saya geram, sakit hati, dan takut. tapi tahniah, anda hebat sebab anda berjaya buat saya takut. 

p/s again : blh kalau saya nak tahu siapa anda? blh juga tambah kenalan di US kan. hahaha

walau saya tak pandai sgt bab2 IT ni kan, dengan adanya masalah begini saya belajar. oh. Allah nak bagi saya sesuatu rupanya (=


btemplates

0 comments: