Pages

Selamat Berjuang!


kutujukan lagu ni khas buat sahabat2 seperjuangan...

"Selamat Berjuang"
Brothers

Malam siang berlalu
Gerhana kesayuan 
Tiada berkesudahan...

Detik masa berlalu
Tiada berhenti
Oh syahdunya...

Sejenak ku terkenang
Hakikat perjuangan
Penuh onak dan cabaran...

Bersama teman - teman 
Arungi kehidupan
Oh indahnya...

Berat rasanya
Didalam jiwa
Untuk melangkah 
meninggalkan semua...

Kasih dan cinta
Yang terbina
Iakan selamanya...

Selamat berjuang sahabatku
Semoga Allah berkatimu
Kenangan indah bersamamu
Takkan kubiar ia berlalu
Berjuanglah hingga ke akhirnya
Dan ingatlah semua ikrar kita

Hati ini sayu mengenangkan
Sengsara di dalam perjuangan
Jiwa ku merana dan meronta mengharapkan
Kedamaian dan jua ketenangan...

Tetapi ku akur pada hakikat
Suka dan duka dalam perjuangan
Perlu ketabahan dan kekuatan 
Keteguhan hati berlandaskan iman

Selamat berjuang sahabatku
Semoga Allah berkatimu
Kenangan indah bersamamu
Takkan kubiar ia berlalu 
Berjuanglah hingga ke akhirnya 
Dan ingatlah semua ikrar kita...

video


nota : rindu sahabat2 dari SKDB, SMKA Naim Lilbanat dan semua... moga ada umur yg panjang utk berjumpa lagi (=

nota lagi : Tak lama lagi saat itu akan tiba, pasti. Semuanya akan berakhir. Dan detik yg baru kan bermula :(

btemplates

3 comments:

em0s3nget said...

owh mctie..
musyakkir awi..
rindu sama kamoo jugaaa...
nnti kto jupo tau, iA..
sowey fb ore kna hacked..
nnti kalu ore g cairo ko, atau kat kb ko...kto kna jupo tau!!

ore pom tgh midterm xabes ag nie..
all da best jugak..
same2 kte najjah..iA..
love u my dear fren.. <3

fatintasnim said...

lagu syahduuuu... rindu..rindu..rindu sumeee lah.. :P

Izzati Hashim said...

@ syida : best of luck syida (=
tu la, nama je duk mesir sama2 tp xde jugak masa nak jumpa kan.
raya hari tu pun x jumpa...

@cik tin : aik, dah x berblog ke? ho3...
rindu kamu juga (=