Pages

11.1.11


tarikh hari ni sgt comel!

ada yg buat majlis ke? hehehe.

selalunya kalau ada majlis yg cantik2, mesti ada kedengaran yg buat majlis special
tak kira la apa pun kan.

dan hari ni, 11.1.11 
di Mesir tiada apa2 yg istimewa :D

somewhere else? 

ada yg istimewanya. Ada :D

hari ni hari lahir seseorang,
seseorang yg dah lama saya kenali,
seseorang yg saya syg.
mesti dia terharu kan hohoho

dia adalah silent reader WWK ni,
dan dia lah yg menyuruh saya membuat novel.
haish. novel?
buku medic tak khatam ag ni =P

dia tak suka baca WWK depan saya
sebab dia tahu saya sgt2 la malu bila ada org baca blog ni depan saya. haish.
baca senyap2 sudah. nak kutuk2 pun saya tatau =P

Pon and Zi by vaehne of deviantART


SELAMAT HARI LAHIR
HAPPY BIRTHDAY
SANAH HELWAH


Moga tahun baru 2011 ni menjanjikan seribu satu kebahagiaan
dan kejayaan buatmu.
Moga mendapat result yg mantap!
Moga segala penat lelah selama ni berhasil.

Moga segala cacian dan makian yg pernah dilemparkan mereka di sana dulu
menjadi pemangkin kejayaan masa hadapan.
Saya tahu awak & sahabat2 awak org terpilih utk menerima dugaan itu
tatkala org lain dimanjai.

jgn sedih!
kami kan ada :D

Moga makin matang dalam menempuh onak duri kehidupan ini,
moga Allah beri segalanya yg awak minta.

Jadilah anak yg selalu mendoakan ibu bapa,
jadilah anak yg mampu membahagiakan ibu bapa,
jadilah insan yg berguna utk bangsa & agama.

Akhir kata,
saya syg awak.
syg sokmo sampai ke syurga (=

SELAMAT HARI LAHIR NUR AZHANI MOHD HASHIM



nota : suka buat post saspen mcm ni. hahaha. buat org tertanya-tanya.
sorry2 :D

nota 1 : aiyak. Baru berangan nak beli Iphone, so jgn lah tuntut lagi hadiah itu yer cik azhani? hee. 

nota 2 : kelmarin, 10/1 hari lahir Tok GUru Nik Aziz (TGNA), sama2 lah kita mendoakan kesejahteraan TGNA, moga terus sihat utk terus menerajui negeri serambi Mekah. Moga Allah merahmati TGNA ^^

nota 2 : yeah. Saya oghe kelate :D

btemplates

0 comments: