Pages

Awards (=

Assalamualaikum (=

Tak sangka dapat plak awards ni. Dah lama x dapat. WWK ni xde pape pun, sekadar lontaran idea dari saya dan perkongsian bersama. Moga2 dapat manfaat bersama, utk saham di sana kelak (=

Terima kasih byk2 pada si pemberi, saya selaku penerima sangat2 la menghargainya ^^

The best follower!


Dapat award ni dari Kak Feeda :D
Kak Feeda ni salah seorang teman bloggers yg saya kenali dalam dunia blogging :D
thanks akak ^^


by the way, Kak Feeda ni dah kahwin, ibu kepada dua cahaya mata yg sgt comel, mcm mummy ngan daddy diaorg :D


dan saya kena jawab soalan2 itu :D
aiyak. Pernah dpt award tp x pernah jawab soalan2 begini. hee 




1) 4 ciri lelaki idaman untuk dijadikan suami


4 B :

beriman.
berilmu.
bertanggungjawab.
berbudi bahasa.

byk kalau nak senaraikan, nasib baik minta 4 je hehehe =P


bukan pemilih, tapi 'dia' adalah yg akan bersama seumur hidup so kena la buat pilihan terbaik kan (=




2) Tips mengekalkan hubungan dengan pasangan

aiyak. xnak jawab soalan ni blh? jujurnya saya tak tahu :D


mungkin bertolak ansur dan rasanya communication is the most important. 


sila baca buku Men are from Mars, Women are from Venus by John Gray :D
tak hbs2 ag baca.




3) Pernah ada jumpa doa pendekat jodoh atau putus cinta?


pernah kot. INI DIA tapi ni dikira doa pendekat jodoh ke? hee. Doa utk putus cinta? nope maybe.




4) 10 link pilihan anda & beritahu mereka telah memenangi award ini.

ok. sy akan pilih dan gtau mereka melalui shoutbox. hee :D










Creative Blogger Award!

Terima kasih Kak Nor! Terharu *sob* sob* sebab saya ada dlm ingatan Kak Nor =P

by the way, saya mengenali Kak Nor masa pi UK bulan 2 tahun lepas. Kak Nor ni isteri kepada sepupu sahabat baik saya, Suhailah (=

Tak kenal maka x cinta kan? Bila dah kenal, makin la sayang :D



Pape pun terima kasih kepada Kak Feeda dan Kak Nor (=



nota : saya baru je terima award dari Kak Nor hari ni sebenarnya (16/1/11). Memandangkan saya baru je buat post tentang award dari Kak Feeda, saya gabung dua2 sekali :D


nota 1 : ok. Saya akan bagi kat bloggers yg bertuah! Sorry2 baru nak bagi hehehe :D

nota 2 : kiranya bloggers yg bertuah akan dapat dua awards sekaligus. Pemalas btl saya utk buat post baru.
hehehe


btemplates

0 comments: